divendres, 18 d’abril del 2008

si ha de ser amb cassalla...



si ha de ser amb cassalla no pot ser amb un puro qualsevol: amb vegafina, reig o fària...
sabies que fins al setembre passat fumava purets (de 12 a 15 diaris)?
jeje
i a l'estiu em posava caçadores de llana perquè tenia fred i ho tenia tot tancat perquè no hi hagués corrent d'aire
i se'm queia la baba després de dinar a la cadira al quedar-me endormisca't producte de pair, la calor i les pastilles
i a les infermeres els hi deia pel nom de la mare
i no reconeixia als meus
i no recordava qui era
i suava farmàcia
i el temps fugia amb la memòria
...
quina merda envellir i fer-se gran!
m'estimo més fer veure que soc modern i visc el moment
al bar del CCCB a les 17h llegint alguna capçalera de diari de la progressia més guai, alhora que faig un te sofisticat de món enllà i miro les cambreres i cambrers i la resta de mortals tot preguntant-me si també no volen fer-se grans, volen ser moderns i viure el moment
potser m'afaitaré per veure'm jovenet i amagar l'edat
potser m'afaitaré i em faré un tall i així semblar que no en se gaire i fins fa poc era imberbe
mai se sap
ho hauré de valorar
semblar jove o fer-me amb el descompte de la tercera edat?

p.s. vídeo amb el baterista Eduardo Casalla