diumenge, 1 de juliol del 2007

benvingudes i benvinguts


Aquestes alçades de la pel·lícula és perfectament imaginable que el contingut d'aquesta primera entrada blocaire giri entorn als objectius del mateix. Per tant no em vull extendre massa amb elements que es repeteixen ad infinitum a la blogosfera (i jo em pregunto que tindrà d'esfèric els discs durs?).

Només esmentar un parell d'apunts: em proposo que sigui un racó on anar deixant la meva dia a dia; i de l'altre, fer explícit que el que és difícil d'un bloc és el seu manteniment: implica temps, dedicació, imaginació... i sovint no és fàcil. És com tenir plantes que un ha d'anar cuidant dia a dia sinó vol acabar tenint cadàvers al menjador, balcó o terrassa de casa.

Així, que benvingudes i benvinguts! I agrair-vos per endavant a aquelles o aquells que dediquin part del seu valuós temps a llegir les meves cabòries. Els vostres comentaris seran igualment benvolguts.

I com deien aquells: "Queda inaugurado este pantano!"

p.s. i com ha regalet, la banda sonora d'aquest post que no conté res de nou, doncs és la cançó No surprises de Radiohead. Aquí teniu el video. Una cançó senzillament preciosa.